3000 υποθέσεις πολιτών εξυπηρετήθηκαν ηλεκτρονικά το Μάρτιο από τον Δήμο Γλυφάδας

Σε ύψη ρεκόρ έφθασε η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση πολιτών από τον Δήμο Γλυφάδας. Περισσότερες από 3.000 αιτήματα και υποθέσεις διεκπεραιώθηκαν ηλεκτρονικά το Μάρτιο ! Γεγονός, που καταδεικνύει την εξοικείωση του κόσμου με τις ψηφιακές υπηρεσίες, στις οποίες ο Δήμος Γλυφάδας πρωτοπορεί. "Η επένδυση που έχουμε κάνει όλα τα τελευταία χρόνια στις ψηφιακές υποδομές του Δήμου μας αποδίδει αυτή την κρίσιμη περίοδο καρπούς", τονίζει ο Δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου και παρουσιάζει τα συνολικά στατιστικά στοιχεία του περασμένου μήνα, τα οποία μόλις τώρα έγιναν γνωστά. Πρόκειται για ψηφιακά πιστοποιητικά πολιτών και επιχειρήσεων, αδήλωτα τετραγωνικά, Fix My City, κλπ. "Είμαστε πολύ υπερήφανοι για δύο λόγους", αναφέρει ο Δήμαρχος. "Για τους συμπολίτες μας, που εξοικειώνονται ολοένα και περισσότερο με τα "εργαλεία" ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης και έμειναν σπίτι τους, κάνοντας μέσω διαδικτύου τη δουλειά που ήθελαν με το Δήμο. Και για την υψηλή ετοιμότητα των υπηρεσιών του Δήμου μας, με τους υπαλλήλους να εργάζονται είτε από το Δημαρχείο είτε από το σπίτι". Όπως επισημαίνει ο Γιώργος Παπανικολάου, "μένουμε σπίτι και συνεχίζουμε να εξυπηρετούμαστε ψηφιακά από το Δήμο Γλυφάδας για ό,τι χρειαζόμαστε"

copyrights © 2018 Evolution Projects